«Ֆասթ Շիֆթ» ՍՊԸ-ն տեղեկացնում է, որ համակարգի գերբեռնվածության արդյունքում ի հայտ էր եկել վճարումների հաշվեգրման խնդիր՝ հիմնականում կապված բանկային/քարտային հաշիվների համալրումների հետ, ինչի վերաբերյալ Ընկերությունը պաշտոնական հայտարարություն է տարածել սոցիալական իր կայքէջերում։
Ընկերությունը հայտնում է, որ խնդիրը կարգավորվել է, և Fast Shift վճարային տերմինալներով կատարված գործարքների մեծ մասի գումարները դեկտեմբերի 22-ին հաշվեգրվել են օգտատերերի մուտքագրած հաշիվներին, իսկ մնացածը՝ 2 բանկային օրվա ընթացքում կմուտքագրվի հասցեագրված հաշվեհամարներին։
Ընկերությունը նաև գործընկեր բանկային և վարկային կազմակերպություններին տեղեկացրել է տեխնիկական խնդրով պայմանավորված վճարումների մասով հաճախորդների պարտավորությունները ժամկետանց չհամարելու անհրաժեշտության մասին։
«Ֆասթ Շիֆթ» ՍՊԸ-ն ևս մեկ անգամ հայցում է իր օգտատերերի ներողամտությունը պատճառված անհանգստության համար և շարունակելու է վճարային ժամանակակից գործիքների հասանելիության ընդլայնման իր քաղաքականությունը՝ ի հարմարավետություն իր հաճախորդների: