ՀԱՃԱԽՈՐԴԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐ
Հարգելի՛ հաճախորդներ
Վեճերի լուծման ընթացակարգը կազմակերպությունում կարգավորվում է "Բողոքների և վեճերի, վճարների հետ կապված անճշտությունների կառավարման ընթացակարգ"-ով

Բողոքները և բողոք-պահանջներն ընդունվում են
Կազմակերպության գրասենյակում
(+ 374 10) 510 010 հեռախոսահամարով
0047, ՀՀ, ք․ Երևան, Նորք-Մարաշ, Գարեգին Հովսեփյան 20, 1-ին մսշ, 2-րդ հարկ, 13-14 ս
[email protected] էլ․ հասցեով կամ պաշտոնական կայքի հետադարձ կապի միջոցով
Կազմակերպության կողմից ընդունվում են միայն փոստով կամ մասնաճյուղերում առձեռն ներկայացված գրավոր բողոք-պահանջները, որոնք բավարարում են ներքին կանոններով և ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջներին։
Բողոքների կամ բողոք-պահանջների ներկայացման, ընդունման, քննության և պատասխանի ստացման ներքին կանոններին կարող եք ծանոթանալ ստորև նշված հղումներում՝ Ֆիզիկական անձ հաճախորդները կարող են Կազմակերպության և իրենց միջև կնքված գործարքից բխող պայմանները ներկայացնել ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐԻՆ « Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի մասին » օրենքով սահմանված կարգով։
ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԱՇՏԱՐԱՐ

Հաշտարարի գործունեության նպատակներն են ֆինանսական ոլորտում սպառողների իրավունքների ու շահերի պաշտպանությունը, սպառողների պահանջների արագ, արդյունավետ և անվճար քննությունը, ֆինանսական համակարգի նկատմամբ հանրության վստահության բարձրացումը:
Ֆիզիկական անձը հնարավորություն ունի ներկայացնելու ֆինանսական կազմակերպության և սպառողի միջև կնքվող գործարքից բխող պահանջները Ֆինանսական համակարգի հաշտարարին: Նշում այն մասին, որ ֆինանսական կազմակերպությունը Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի որոշումները վիճարկելու իրավունքից հրաժարվելու վերաբերյալ համաձայնագիր չի կնքել:
Հասցե
ՀՀ, 0010 ք. Երևան, Մ. Խորենացի փողոց 15 «Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն, 7-րդ հարկ
Հեռախոսահամար
(+374 60) 70 11 11
Ֆաքս
(+374 10) 58 24 21
Աշխատանքային ժամեր
Երկուշաբթի-Ուրբաթ՝ 9։00 - 18։00
Ընդմիջում` 13:00 - 14:00